Nu säljs de sista biljetter till Västkustens största medieshow!

i Aktuellt

Den 26 april arrangerar MediaMecca återigen GbgMediaDay med JCDecaux som huvudsponsor. Lokal är som tidigare anrika Stora Teatern. Västkustens största arena, mötesplats och scen gjorde succé vid premiären förra året och ”alla var där”. I år följer vi upp succén och vi vet redan nu att vi återigen säljer ut varenda plats.

 

 

 

 

Dagen börjar med frukost (tack JCDecaux!) och sedan bjuder vi på två scenpass varav ett är signerat Dentsu Aegis innan vi tar lunch som (tack TV4!). Eftermiddagens två scenpass sker i regi av OMD & PHD samt GroupM. Vi avslutar med AW som övergår i middag och såklart: GbgMediaNight! Dvs den officiella efterfesten som pågår  fram till klockan 01:00.

Publiken bjuds på internationella talare, det senaste inom Out of Home och TV/Online Video, trender inom data, strategi och innovation, content samt The Raise of Voice, Ai and Machine Learning.

Stort tack till alla partners: JCDecaux (Head Partner), Dentsu Aegis, GroupM och OMD & PHD (Agency Partners), Clear Channel, TV4 och Quantcast (Premium Content Partners) och våra Content Partners Airtime Sales, Google, Nyheter365 och Visual Art.

Nu finns det 20-25 biljetter kvar. Skynda dig att lägga vantarna på dem. Du bokar dina platser via Stora Teaterns hemsida!